pondelok 18. októbra 2010

Babská poradňa

HROZNE :(( NEVIEM CO MAM ROBIT...trochu to skratim takze chodim 1.rok na strednu a mam tam jednu celkom dobru kamosku s ktorou chodim aj domov...no a jedna baba mala vyberat peniaze na exkurziu ibaze niekto jej slohol okolo 9 eur... a baby z triedy podozrievaju zrovna tu moju kamosku vraj ona vzala prachy uz aj na zakladke... a ja teraz neviem co robit :/ ja som ju brala ako dobru kamaratku ibaze teraz ked sa s nou stale bavim mam strach ze zacnu ohovarat aj mna alebo si budu mysliet ze ja som o tom vedela a ze som to vzala spolu s nou....:((( neviete mi poradit co mam spravit??? ja sa s nou nechcem prestat bavit ale zas nechcem aby sa so mnou prestala bavit cela trieda...a co im poviem v pondelok ak ma budu upodozrievat...inak nieje iste ze ona vzala tie peniaze ale ked som sa s nou bavila tak som mala taky pocit ze by to aj mohla byt ona...:/
dakujem vam za rady...


Odpoveď
Je na čase ísť s pravdou von! Ak si myslíš že tvoja kamarátka tie peniaze naozaj zobrala nepovedz jej o tom len sleduj jej pohyby a pod...A čo vám v tom bráni proste ostatných ignorujte. Oni tiež nie sú dokonalé keď vás ohovárajú ;)Ak majú rozum nechajú vás na pokoji. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára