pondelok 18. októbra 2010

Pokračovanie...

no lenze ja uz som sa s nou rozpravala ale ona by sa aj tak nepriznala ani predo mnou aj ked mala som taky pocit ze to mohla vziat aj ona lebo sa ma pytala ze sak co by spravili s tym kto to vzal...ale ak to ona bola tak teraz spoluziaci si budu mysliet ze som to vedela alebo nebodaj ze som to zobrala s nou...k voli nej sa so mnou prestanu bavit... a ja uz radsej s nou nechcem chodievat domov ani sa s nou nechcem radsej uz az tak bavit lenze to je dost tazkelebo sme spolu dobre vychadzali a chodievali spolu zo skoly aj do skoly a teraz ju mam ignorovat??? to ja proste neviem ja vzdy chcem aby ma mal kazdy rad a nechcem si robit nepriatelov lenze ak sa budem bavit s nou tak sa asi ostatni nebudu bavit so mnou....:/


Odpoveď
1. najprv sa porozprávaj s tou kamoškou...uvidíš, že čo ti povie...(ale ja nechápem že prečo by to tá tvoja kamoška aj robila aj ked ju nepoznám myslím si , že by mala mať už dosť rozumu na to aby nekradla... 
2. porozprávaj sa s tvojími spolužiakmi , že prečo podozrievajú tú tvoju kamošku, že to urobila práve ona
skús spolužiakov presvedčiť ,, že si to ty nebola ( skús to takou taktikou že začneš...na čo by mi boli tie peniaze?..., tej kamoške nwm napr, 
ja nwm možno to zaberie :/ dúfam , že som pomohla :/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára