pondelok 18. októbra 2010

Móda vs. škola!

Áno, dá sa to! 


Prosím, poraďte mi. Potrebujem si súrne vylepšiť známky v škole, aby som mala dobré vysvečko. Moji kamoši mi hovoria, že sa obliekam ako hviezda, no rodičia aj učitelia mi hovoria, že vyzerám „lacno“ a „pojašene“. Napadlo ma, že ak sa oblečiem tak, aby sa to učiteľom páčilo, možno sa zmilujú a dajú mi aspoň trojky. Čo vy na to? Pomôžete mi?
Zn. Zúfalá študentka

Milá Zúfalá, jasné že ti pomôžeme. Neposlala si fotku svojho bežného oblečenia, takže len vymenujeme najbežnejšie dôvody „lacného“ a „pojašeného“ obliekania:
1.      Hlboký výstrih, krátke tričko, nízke rifle, krátka sukňa – do školy nepatrí prílišné odhaľovanie svojich predností. Treba na to ísť rafinovane. Základné pravidlo znie – ak by si si to obliekla na rande, nepatrí to do školy. Nechaj si najlepšie kúsky oblečenia na svoj voľný čas, načo ich nosiť do školy?
2.      Veľké vyťahané tričká, tepláky, rifle s roztrhaným spodným lemom, žabky, mikiny veľkosti XXL, oblečenie po frajerovi – v škole sa treba cítiť pohodlne, ale netreba to preháňať. Ak svojim oblečením dávaš najavo, že sa oň nestaráš, učitelia nadobudbú dojem, že sa nestaráš ani o svoje známky.
3.      Trendy oblečenie v štýle Lady GaGa – GaGa vystupuje pred tisíckami fanúšikov a svojimi kostýmami má zaručené, že ju uvidia aj z posledného radu. Ty pred tridsiatimi spolužiakmi tak viditeľná byť nemusíš. Trendy kúsky nos s mierou.
Tak čo, zúfalá študentka, našla si sa? Okej. Tu sú tipy na správne obliekanie, aby tvoje známky vyleteli smerom k jednotkám.
1.      Jednoducho jednotkárka – tričko, pekná sukňa a sveter. Slušné oblečenie oživ veselou kabelkou, opaskom a balerínkami.
2.      Sofistikovaná študentka – pod čierne šaty si obleč farebné tričko a na krk uviaž kravatu. Ak si klobúkový typ, na hlavu si nasaď baretku a na nohy obuj čierne balerínky.
3.      Pohodlná premiantka – rifle sú základom šatníka, takže si k nim obleč peknú blúzku, svetrík s rolákom, károvanú košeľu s čiernou vestou, tričko s volánom alebo pulóver s kosoštvorcovým vzorom. Okamžite stúpneš v očiach svojich vyučujúcich!
Ak sa chceš obliekať ako slušná a spôsobná študentka (aspoň do konca roka), zober si za príklad dievčatá z Gossip Girl. Nikto by ich nepodozrieval z toho, čo robia vo svojom voľnom čase...

Chrissie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára