pondelok 18. októbra 2010

Pehy...

Ahoj moje meno je....No volajte ma Babča, ale mám problém. Mám pehy a mám pocit že ma chalani kvĺi nim nemajú radi.Neviem prečo. Pomôžete mi?Plzzz


Hoci pehy sú pokladané za roztomilý doplnok, nie každá ich nositeľka ich má na sebe rada. Ak ti tvoje pehy prekážajú, vyskúšaj niekoľko domácich kúr, ktoré by mali pomôcť ich zmiznutiu. Ak nepomôže, vždy je tu pomoc kozmetických prístojov.
Osvedčený recept starej mamy je petržlen. Zväzok petržlenu namoč do litra vody, daj zovrieť a pol hodinu var. Keď bude vývar tmavožltý, nechaj ho vychladnúť a použi na tvár. Namoč do vývaru vatový tampón a navlhči ním tvár. Nevysušuj, nechaj zaschnúť na vzduchu. Približne po mesačnom používaní tri razy denne by pehy mali zmiznúť. P.S. No táááák, chalani sú len deti nevedia čo naozaj chcú čo ty vieš? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára