pondelok 18. októbra 2010

Zoznamka......

Neviem ako sa zoznámiť
Ahojte, volám sa Jana mám 14 a chcela by som od vás radu. Neviem ako sa zoznamovať...Proste spolužiaci a spolužiačky sa v pohode bavia s babami/chalanmi z vyšších ročníkov a tak ale ja som stále na tej istej úrovni a stále neviem ako získať nové známosti...Už by som sa aj chcela baviť s novými ľuďmi ale proste vôbec neviem komunikovať s ľuďmi...Som akoby schúlená v kúte...A bojím sa "osloviť" iných...Prosím poraďte!


Nuž, prečo sa hanbíš?Ak ti je niekto sympatické zhlboka sa nadýchni a povezd napríklad: ,,Ahoj, mohol by si mi pomôcť s matikou?" Alebo podobné už som to raz skúsila xDDD a už sa ich nemôžem zbaviť, stále len: ,,Potrebuješ helpnúť s matikou?" to poznám aj ja sa chalanom občas bojím povedať pravdu : D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára